Bestelling en Levering

Heb je een ODELLY item gevonden die je echt moét hebben? Mooi!
Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op ‘aan winkelwagen toevoegen’.
Natuurlijk kun je lekker verder shoppen, je kunt altijd nog terug naar je
winkelwagentje door op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven te klikken.
Let op: als artikelen in je winkelwagentje liggen betekent dit niet dat ze
gereserveerd zijn.

Ben je uitgeshopt? Dan is het tijd voor de afronding van je bestelling. Klik op
het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven om naar jouw items te
gaan. In het volgende scherm kun je de aantallen eventueel nog aanpassen.
Klik vervolgens op de knop ‘Ga door naar afrekenen’. Nu beland je op de
check-out-pagina. Hier kun je gemakkelijk op één pagina al je gegevens
invullen.


Let op: Nadat je je bestelling hebt afgerond kun je deze niet meer wijzigen,
omdat je bestelling direct in behandeling wordt genomen zodat je deze zo
snel mogelijk in ontvangst kan nemen.

1. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
ODELLY neemt de verzendkosten voor rekening. Jij betaald dus géén
verzendkosten.*

* Verzendkosten om je artikel te retourneren dien je wel zelf te betalen.

2. KAN IK MIJN BEZORGING VOLGEN?
Ja, wij versturen al je items met Track & Trace. Jouw bestelling kan je volgen
via de bestelstatus pagina, de link hiervan krijg je via een e-mail zodra je
bestelling is verzonden.
Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.

3. WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?

1

ODELLY streeft naar een snelle levering van de producten. Wanneer je op
werkdagen voor 15.00 een bestelling plaatst, streven wij ernaar op je
bestelling dezelfde dag nog te verwerken. Momenteel ervaren wij een grote drukte vanwege de huidige promotie. Hierdoor is de verwerkingstijd iets langer dan normaal, onze excuses voor het eventuele ongemak! De lever- inclusief verwerkingstijd is gemiddeld 6-12 werkdagen. Ons team doet er alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk af te leveren bij jou thuis.


4. IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT NU?
Kan je pakket niet afgeleverd worden dan ligt het 7 dagen op je te wachten
op een PostNL locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Ook hiervan
ontvangt u een notificatie van de chauffeur, hier staat ook de afhaal locatie
op vermeld. Na deze 7 dagen stuurt PostNL de zending terug naar ons
magazijn.


5. VERKEERD ADRES
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het
opgegeven verzendadres correct is. Wij doen ons best om de verwerking en
verzending te versnellen, zodat er altijd een klein venster is om een onjuist
verzendadres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als u
denkt dat u een verkeerd verzendadres heeft opgegeven.


6. VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETJE
Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Mocht het
geval zijn dat uw Track & Trace aangeeft dat uw pakketje op uw adres is
afgeleverd - maar u heeft toch uw bestelling niet ontvangen - meldt dit aub
aan, 14 dagen na de aangegeven leverdatum wordt een onderzoek gestart
door PostNL, wij houden u hierover geïnformeerd tot aan het einde van de
onderzoek.


Heb je nog vragen over jouw bestelling?

Voordat je een vraag naar de klantenservice stuurt, raden wij je aan om de veelgestelde vragen op onze vaakgestelde vragen pagina te bekijken om te zien of jouw vraag daar vermeld staat. Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur dan gerust een mail naar info@odelly.nl, zodat wij jou persoonlijk verder kunnen helpen!